Maatwerk Online
Home > Case-scrolla

Vanaf het nulpunt opbouwen met online marketing

Toen Scrolla in 2015 bij Maatwerk Online aanklopte, werd al snel duidelijk dat Scrolla in een zeer competitieve markt opereert. Dit zorgt voor hoge klikkosten als je adverteert in Google AdWords. Daarbij heb je te maken met concurrenten die een hoge domeinautoriteit hebben op het gebied van SEO optimalisatie. Een forse uitdaging dus.

Enkele resultaten voor Scrolla

Op het moment van schrijven (september 2017) gaat Maatwerk Online nog altijd vooruitstrevend voor Scrolla te werk. Vanwege privacy kunnen we niet alle data (zoals kosten per conversie in AdWords) delen. Resultaten die we wel kunnen tonen:

  • Op het competitieve zoekwoord 'website laten maken' staat Scrolla inmiddels vast in de top 10 van Google. We zijn nu bezig om naar de top 5 te gaan. Hieronder is de stijging te zien:

Zoekmachine optimalisatie Scrolla

  • Door middel van gerichte A/B testen hebben we beetje bij beetje het conversieratio van de website verhoogd. Dit zorgt ervoor dat de kans dat een bezoeker een klant wordt, groter is.

A/B test - Scrolla

 

Johan Dijkstra van Scrolla over onze samenwerking

'Maatwerk Online heeft zo veel kennis over Online Marketing dat het 'bijna eng' is. Of het nu over Google Analytics, Google Adverteren of over Facebook gaat: ze zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Top!'

 

Ook deze resultaten ervaren?

Neem vrijblijvend contact op!